Motywacja

Dzisiaj będzie dość zabawnie (delikatnie mówiąc) … Bowiem u Nas samych nastąpił tygodniowy zastój. Opakowania wafli ryżowych, litry kawy, dres i brak snu – coś Wam to mówi? SESJA!

Ale powracamy i to nie z byle czym! Powracamy, bo mamy chęci i motywację, o której właśnie dziś porozmawiamy. Dotrwajcie do końca, bo warto!

Tak jak już pisaliśmy – dziś na tapetę bierzemy motywację. Napiszemy, co możecie robić, żeby ją (od)zyskać i utrzymać. Bez zbędnego przedłużania, zaczynamy:

Motywacja WEWNĘTRZNA

  1. Step by step
    Twoim marzeniem jest wykonanie RuSsian Split, czy Iron X? Świetnie, trenuj i próbuj! Jednak w sytuacjach, kiedy na osiągnięcie danego celu potrzebujemy więcej niż 3-4 msc (a tak właśnie będzie, jeśli dopiero zaczęłaś) warto postawić sobie mniejsze, składowe cele, prowadzące wprost do tego głównego.Dzięki temu będziesz czuć, że Twoje treningi przynoszą sukcesy i zbliżają Cię do zrobienia upragnionej figury.
  1. Realne postanowienia
    Przychodzi nowy rok, nowy miesiąc lub… niedziela! I wpadasz na świetny plan: od przyszłego tygodnia będę codziennie ćwiczyć! Przed pracą! Dwie godziny!
    Plan brzmi… Świetnie i naprawdę podziwiam.  Ale może zacznij powoli? Treningi dwa, czy nawet raz w tygodniu na sam początek wystarczą. Jeśli uwielbiasz spać i nie można zwlec Cię z łóżka – może lepszą porą będą popołudnia, niż poranki? Codziennie o 15 jesz obiad – w takim razie pomyśl o wieczorach. Opcji jest mnóstwo. Ważne, żeby dopasować zarówno rodzaj, jak i czas ćwiczeń do siebie. Wtedy wszystko naprawdę przychodzi prościej. 
  1. Co z tego będę mieć?
    Uświadom sobie ile możesz zyskać. Poza Twoimi własnymi celami, w ostatnim wpisie poruszaliśmy już temat korzyści płynących z regularnych treningów. Jeśli jeszcze zalega w Twoim folderze “do przeczytania” – koniecznie nadrób zaległości.

Motywacja ZEWNĘTRZNA

  1. Planowanie, planowanie i… plan!
    Plan to podstawa; jeśli już wiesz jakie godziny i formy ćwiczeń odpowiadają Ci najbardziej – zaplanuj treningi i wpisz je z wyprzedzeniem w swój kalendarz. Kiedy koleżanka będzie chciała się umówić na wyjście do kina, czy na kawę – masz już zapisane czarno na białym w jakich godzinach jesteś niedostępna.
  1. Nagradzanie siebie
    Wyznacz sobie nagrodę – “Jeśli przez kwartał regularnie będę chodzić na treningi, to kupię sobie wymarzone spodenki do ćwiczeń, zapiszę się na wakacyjny kurs…” cokolwiek.
    Oczywiście, satysfakcja z samej siebie i radość z wykonywanych ćwiczeń same w sobie są nagrodą, ale umówmy się – czasami po prostu potrzebujemy kopa, kiedy na zewnątrz plucha a kubek ciepłej herbaty i koc są tak kuszące… To może być naprawdę cokolwiek, co Ci sprawia przyjemność, świetnie jeśli będzie związane właśnie z wykonywaną przez Ciebie dyscypliną.
  1. W grupie raźniej! A przynajmniej w parze 😉
    Jeśli osoby w grupie nie są dla Ciebie wystarczającą motywacją, może takową okaże się znajoma twarz? Znajdź kompana do wspólnych treningów.
    Oprócz tego, że wzajemnie będziecie sobie przypominać o treningach, zyskacie parę do akrobacji na rurce, może wkradnie się między Was wzajemna rywalizacja, która napędza jak mało co!
  1. Monitorowanie postępów
    Teraz właśnie przydadzą się nowe technologie. Jest mnóstwo aplikacji, które pozwalają ocenić ile się przebiegło, dni nie jadło cukru, czy zrobiło treningów. ALE! Mamy dla Was jeszcze jedną możliwość – o tym dowiecie się poniżej.

KONKURS:

Żeby zmotywować Was jeszcze bardziej mamy propozycję konkursu. Będziecie walczyć o regularność, postępy, piękne zdjęcia i zadowolenie z samych siebie. Chcemy, żebyście zobaczyli zarówno, jak regularne treningi wpływają na efekty ale także jak szybko osiągnąć można mniejsze, założone sobie cele.

Zasady są proste: wybierasz figurę, którą chcesz doprowadzić do perfekcji. Twój rurkowy kompan robi Ci w niej zdjęcie na najbliższych zajęciach. Przez kolejny miesiąc na każdych zajęciach próbujesz i wykonujesz ćwiczenia pomocne w idealnym wykonaniu. Po tym czasie raz jeszcze robisz zdjęcie w tej samej figurze. Z dwóch wykonanych fotografii tworzysz kolaż pokazujący Twój postęp. Udostępnij swoje wyczyny na jednym z mediów społecznościowych z hashtagiem – #allonpolemotywuje, do dnia 8.03. 

8 marca – w dzień kobiet ogłosimy zwycięzców Naszego konkursu, którzy wygrają darmowe wejście na wybrane przez siebie zajęcia oraz upominki rzeczowe.

Motywujcie się, wspierajcie i walczcie o idealne pozycje 🧡 !